OBŢINEREA PRELUNGIRII VALABILITĂŢII AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
prim_resita
22.01.2018
- Cerere tip completată de solicitant, din care să rezulte motivele pentru care doreşte prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare depusă cu cel puţin 15 zile înaintea datei expirării termenului de valabilitate.Se poate acorda o singură dată pentru o perioadă de max. 12 luni. Se utilizează formularul F12 care se obţine de la ghişeul 002- parter XEROX. Va fi însoţită de copii ale elementelor de identificare ale solicitantului şi imobilului.
-
Autorizaţia de construire/desfiinţare în original.
-
Memoriu justificativ privind necesitatea prelungirii valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare.
-
Documentul de plată a taxei pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare (în copie) anexat cererii
-
Documentaţia tehnică derivată din D.T.A.C. /D.T.A.D.
-
Cererea se înregistrează la COMPARTIMENTUL RELAŢII CU PUBLICUL ŞI INFORMARE CETĂŢENI numai după:
-
verificarea completării cererii conform formularului
-
verificarea listei de documente necesare şi a modului în care acestea sunt prezentate
-
verificarea elementelor de identificare privind solicitantul şi imobilul
-
verificarea existenţei semnăturii solicitantului sau împuternicitului legal al acestuia
-
verificarea dovezii achitării taxei (după caz)Autorizaţiile solicitate vor fi transmise solicitantului, respectiv împuternicitului legal al acestuia fie prin poştă, fie personal pe bază de semnătură şi legitimare.Termen de rezolvare: 15 zile de la depunerea cererii
-