ELIBERARE ATESTAT DE ADMINISTRATOR DE IMOBILE
administrator
15.01.2018
În vederea atestării, solicitantul va depune următoarele acte:
- cerere tip de înscriere la examen;
- curriculum vitae;
- act de identitate C.I./B.I. – copie xerox;
- acte de stare civilă (certificat de naştere şi certificat de căsătorie) – copie xerox;
- acte de studii – copie xerox;
- certificat de pregătire/perfecţionare profesională pentru funcţia de administrator de imobile, organizat în condiţiile legii, de către asociaţiile profesionale neguvernamentale de specialitate, ori alte organizaţii/instituţii abilitate în acest sens;
- certificat de cazier judiciar, în original şi în termen de valabilitate;
- adeverinţă medicală din care să rezulte că sunt apţi din punct de vedere medical pentru a îndeplini funcţia de administrator de imobile;
- declaraţie pe proprie răspundere din care să reiasă: „Cunoscând prevederile Art. 292 din Cod Penal, declar faptul că, nu am suferit nicio condamnare care, potrivit legislaţiei în vigoare, interzice dreptul de gestiune şi de administrare”;
- taxă examinare, în cuantum de 50 lei, care va include şi costul atestatului.
Se depun, de doua ori pe an,
- FIŞĂ PRIVIND EVIDENŢA ASOCIAŢIEI DE PROPRIETARI;
- SITUAŢIA SOLDURILOR ELEMENTELOR DE ACTIV ŞI PASIV.