RELAȚII CU PUBLICUL
COMPARTIMENT RELAȚII CU PUBLICUL ȘI INFORMARE CETĂȚENI
Este locul unde se pot obține informații legate de activitatea compartimentelor din cadrul primăriei, de asemenea, oferă cetățenilor posibilitatea de a obţine informații şi pliante cu acte necesare/ cereri tipizate privind activitatea de comerț (autorizație privind orarul de funcționare, vizare autorizație privind orarul de funcționare, anulare autorizație privind orarul de funcționare, completare/modificare orar de funcționare), asistență socială (alocație de stat, acordarea îndemnizației de creștere a copilului până la doi ani, alocație pentru susținerea familiei, acordare stimulent, acordarea drepturilor conform Legii 448/2006), stare civilă (încheierea căsătoriei) sau urbanism (certificate de urbanism, autorizații de construire/desființare, prelungiri certificate de urbanism și autorizații de construire/desființare, avize de urbanism şi publicitate temporară, certificate de atestare a edificării/extinderii construcției, adeverințe nomenclator stradal, începeri lucrări).
- Oferă informaţii cetăţenilor privind modalitatea de a obţine diverse documente, avize, aprobări care potrivit legii intră în competenţa Primăriei sau Consiliului Local;
-
Oferă informaţii cetăţenilor cu privire la activitatea altor instituţii de pe raza municipiului Reşiţa, în măsura în care aceste informaţii figurează în baza de date a compartimentului;
-
Preia/eliberează documentaţiile de urbanism;
-
Asigură înscrierea cetăţenilor pentru programul de audienţe al viceprimarilor şi secretarului;
-
Participă la programul de audienţe al viceprimarilor şi secretarului, întocmeşte fişele de audienţă şi le expediază seviciilor cărora le-au fost repartizate spre soluţionare;
-
Oferă informaţii cetăţenilor cu privire la stadiul în care se află soluţionarea unui act sau al unui dosar depus la Primarie;
-
Asigură primirea şi înregistrarea petiţiilor ce sunt adresate Primăriei Municipiului Reşiţa;
-
Urmăreşte soluţionarea şi redactarea în termenul legal a răspunsului; răspunsul va fi întocmit în termen de maxim 30 zile de la data înregistrării petiţiei, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă;
-
Întocmeşte un raport cu privire la activitatea de soluţionare a petiţiilor;
-
Îndeplinește atribuții privind aplicarea prevederilor Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, întocmind toate documentele care se impun în acest sens;
-
Asigură consilierea cetăţenilor în rezolvarea problemelor încercând soluţionarea acestora pe loc, iar în cazul în care problemele necesită analize şi verificări din partea altor servicii se dau solicitanţilor îndrumările necesare;
-
Exercită şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale consiliului local sau dispoziţii ale primarului ori primite de la şefii ierarhici.
II. Telefonul cetățeanului: 0255 /221964, 0800410010 (Tel.Verde)
-
Preia mesajele cetăţenilor, le înregistrează şi le repartizează serviciilor competente în vederea soluţionării.
III. Programul de primire și eliberare documente la Compartiment Relații cu Publicul și Informare Cetățeni
Luni - Joi: 08:00 – 16:00
Vineri: 08:00 – 13:00