DATE UTILE DE INTERES PUBLIC
Lista serviciilor prestate cetățenilor
1 |
SERVICIIUL GESTIONAREA CÎINILOR FĂRĂ STĂPÂN |
Reșița, Valea Lupacului FN |
Telefon:0255/2202200 |
2 |
SERVICIUL ADMINISTRAȚIA CIMITIRELOR |
Reșița, Str. Fântânilor nr.12 |
Telefon:0255/211003 |
Lista cuprinzând documentele de interes public produse şi gestionate, potrivit Legii 544/2001 de Serviciul Public - „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”
-Evidenţa componenţei conducerii Serviciului Public - „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”;
- Rapoarte anuale de activitate întocmite de directorul general al Serviciului Public - „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”;
- Raportul anual privind accesul la informaţiile de interes public, conform Legii nr. 544/2001;
- Organigrama Serviciului Public - „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”;
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Serviciului Public - „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”;
- Numele şi prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor de interes public;
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al Serviciului Public - „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”;
- Actele normative care reglementează activitatea Serviciului Public - „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”;
- Modalităţi de contestare în situaţia în care o persoană se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
- Bugetul local, bilanţul contabil;
Lista cuprinzand categoriile de documente produse/gestionate potrivit legii Art.5.
(1) Fiecare autoritate sau institutie publica are obligatia sa comunice din oficiu urmatoarele informatii de interes public:
- actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea institutiei publice;
- H.C.L. nr. 170/25.09.2012 privind reorganizarea Serviciului Public –„Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local ”;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 615/30.12.2024 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Serviciului Public -„ Direcţia pentru Întreţinere şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”;
- Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Cimitirelor Umane din Municipiul Reșița aprobat prin HCL nr.683 din 27.12.2022;
- Hotărârea Consiliului Local nr.12/28.01.2014 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Serviciului pentru gestionarea câinilor fără stăpân din Municipiul Reșița;
- structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al institutiei publice;
Hotărârii Consiliului Local nr 32 din 30.01.2025, privind aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii ale Serviciului Public –„Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”
- numele si prenumele persoanelor din conducerea institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
- Directorul General al Serviciului Public - „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire” - domnul PHAM HUY Vien Pavel
- Persoana responsabilă cu difuzarea informatiilor publice - POPOVICI Marciuc - Maria
- coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;
Serviciul Public – „ Direcţia pentru Întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local , Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”, cu sediul în Municipiul REŞIŢA, B-dul Muncii, nr. 25, jud. Caraş-Severin, tel.: 0255/ 220200; fax: 0255/226109, e-mail: intretinere.patrimoniu@primariaresita.ro.
- sursele financiare, bugetul si bilanţul contabil
Bugetul pentru anul 2025 – HCL nr.114/18.03.2025 (anexa nr.12)
-sursa de finanțare: bugetul local, extra-venituri (lucrări, închirieri utilaje, prestări servicii funerare și salubrizare stradală)
- programele si strategiile proprii;
- lista cuprinzand documentele de interes public și legislație:
- HCL nr. 554 din 21.11.2024 privind aprobarea Studiului de oportunitate privind alegerea modalităţii de gestiune a activităţilor de măturat, spălat şi stropit căi publice din municipiul Reşiţa, inclusiv colectarea şi transportul deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de tratare, curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice din municipiul Reşiţa şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ din cadrul serviciului public de salubrizare în Municipiul Reşiţa, a caietului de sarcini, regulamentului serviciului public de salubrizare şi stabilirea delegării prin gestiune directă către Serviciul Public „Direcţia pentru întreţinerea şi Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public şi Deszăpezire”.
- H.C.L. nr. 69/2014 privind stabilirea unor măsuri necesare pentru buna gospodărire a Municipiului Reşiţa,cu modificările şi completările ulterioare;
- modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatile de interes public solicitate.
- În cazul în care o persoana considera că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.Persoana care se considera vătămată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă prevăzută la art. 32 în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţa a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autorităţii sau instituţiei publice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 şi ale prezentelor norme metodologice. Răspunsul motivat la reclamaţia administrativă se transmite persoanei care a formulat-o în termen de 15 zile de la data înregistrării, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă. În cazul în care reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul va conţine informaţiile de interes public solicitate iniţial şi, de asemenea, după caz, va menţiona măsurile dispuse, respectiv sesizarea comisiei de disciplină, în cazul funcţionarului public, în condiţiile legii.
În condiţiile art. 22 alin. (1) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale prevăzute de Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului.