CRITERII DE PARTICIPARE AGENȚI ECONOMICI LA TÂRGUL DE CRĂCIUN DIN REȘIȚA 2024
Primăria și Consiliul Local Reșița, prin Compartiment Comunicare, Relații cu Presa și Evenimente Publice, Serviciul Public Direcția pentru Administrarea Domeniului Public și Privat Reșița și Direcția pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Local, Serviciul Iluminat Public și Deszăpezire organizează, în perioada 6 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025, TÂRGUL DE CRĂCIUN, în Centrul Civic al orașului.
CRITERII DE PARTICIPARE AGENȚI ECONOMICI LA TÂRGUL DE CRĂCIUN DIN REȘIȚA 2024
Primăria și Consiliul Local Reșița, prin Compartiment Comunicare, Relații cu Presa și Evenimente Publice, Serviciul Public Direcția pentru Administrarea Domeniului Public și Privat Reșița și Direcția pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Local, Serviciul Iluminat Public și Deszăpezire organizează, în perioada 6 decembrie 2024 – 7 ianuarie 2025, TÂRGUL DE CRĂCIUN, în Centrul Civic al orașului.
Perioada de desfășurare a târgului: 6.12.2024 - 07.01.2025
Perioada de înscriere agenți economici: până pe data de 15.11.2024
Locație eveniment– zona centrală a municipiului Reșița
Dosarul de înscriere se depune:
1. fizic: la sediul Direcției pentru Administrarea Domeniului Public și Privat al Municipiului Reșița (Bloc 800), str. Petru Maior, nr.2, nr. telefon: 0255220546
2. online: la adresa email: patrimoniu@primariaresita.ro cu mențiunea - Solicitare înscriere la Târgul de Crăciun Reșița 2024.
Rezultatul final al soluționării cererilor (inclusiv al licitațiilor) va fi afişat pe site-ul Primăriei Municipiului Reșița (www.primariaresita.ro) la data de 25 noiembrie 2024.
Perioada de plată a taxelor aferente participării la târg pentru agenții economici validați de către comisia de selecție este ziua predării amplasamentului.
Informații suplimentare: Direcția pentru Administrarea Domeniului Public și Privat al Municipiului Reșița, telefon: 0255220546.
Numărul total de amplasamente este de 15, distribuite astfel:
-
Căsuțe de lemn (închiriate de la organizator): 6 amplasamente disponibile, 2 căsuțe pentru decorațiuni și 4 căsuțe pentru alimentație publică;
-
Construcție proprie (căsuțe): 2 amplasamente;
-
Food Truck (rulote): 5 amplasamente;
-
Construcție proprie (Cozonac Secuiesc): 1 amplasament
-
Construcție proprie tip terasă: 1 amplasament
Înscrierea se realizează prin completarea formularului de înscriere însoțit de următoarele documente
-
copie certificat de înregistrare societate (CUI);
-
certificat constatator detaliat emis de ONRC din care să reiasă existența în domeniul de activitate al operatorului economic al codului CAEN corespunzător activității desfășurate în cadrul târgului;
-
documentul de înregistrare, emis de către Direcția de Sănătate Veterinară; acesta trebuie să fie în conformitate cu activitatea pe care solicitantul urmează să o desfășoare în cadrul evenimentului (pentru toate produsele alimentare);
-
copie CI administrator;
-
carte de identitate, talon care să ateste faptul că vehiculul destinat desfășurării de activități comerciale este de tip comercial și are inspecția tehnică periodică valabilă (pentru food truck-uri);
-
după caz, certificat de producător, atestate de meşter popular sau artist plastic;
-
2 poze ale standului/produselor. Dosarele prezentate fără fotografii reprezentative vor fi respinse;
-
în cazul rulotelor, fotografii ale aspectului interior și exterior al acestora;
-
Dacă este cazul, contract semnat cu o formă de colectare a uleiurilor uzate.