REPARARE PARAPET AFERENT MALULUI STÂNG AL RÂULUI BÂRZAVA PE TRONSONUL HOTEL SEMENIC ȘI STRADA NICOLAE TITULESCU
Anunț publicitar
Autoritate contractantă Serviciul Public “Direcția pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public și Deszăpezire”
Adresa poștală: Bulevardul Muncii nr .25, Localitatea: Reșița, Cod poștal: 320200, Romania,
Punct de contact, Tel. +40255220200, Email: intretinere.patrimoniu@primariaresita.ro, Fax: +40255226109
Detalii anunț: “Reparare parapet aferent malului stâng al râului Bârzava pe tronsonul Hotel Semenic și Strada Nicolae Titulescu”
Tip anunț: Achiziție Directă
Tip contract: Lucrări
Denumirea achiziție:
“Reparare parapet aferent malului stâng al râului Bârzava pe tronsonul Hotel Semenic și Strada Nicolae Titulescu”
CPV: 45453000-7 Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Descrierea contractului:
Contractul de lucrări va urmări următoarele elemente:
-
spălare fundație cu jet de apă
-
montare pe suprafețele ce necesită reparații de plasă
-
cofrare parapet existent
-
turnare beton simplu in fundații
-
finisaje speciale cu piatră plăci
-
montare coame gard din beton
-
tencuieli exterioare
-
tencuieli decoratice
-
realizare rampa acces pod Hehn
Valoarea estimată 196468,63 lei fără TVA.
Condiții contract: Grafic de execuție. Termenul de Execuție. Garanția acordată pentru lucrările executate.
Condiții de participare: Pot depune ofertă agenții economici care au ca obiect de activitate cu domeniu de activitate, activitățile având COD CAEN 412, sau echivalent. Ofertantul va prezenta următoarea documentație: - declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 164 și 165 din Legea nr. 98/2016.
Criterii adjudecare: prețul cel mai scăzut
Termen limita primire oferte: 26.03.2018
Informații suplimentare: Solicitanții pot depune oferta scrisă, până la data de 26.03.2018, ora 15:30, la sediul Serviciului Public – Direcția pentru Întreținerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local Serviciul de Iluminat Public si Deszăpezire RESITA, sau email intretinere.patrimoniu@primariaresita.ro. Solicitanții vor putea ridica documentele necesare întocmirii ofertei (caiet de sarcini, devize ofertă) începând cu data de 22.10.2017, ora 12:00 de la sediul din Municipiul REȘIȚA.