LUCRĂRI DE REPARAŢII GENERALE ŞI DE RENOVARE LA ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 8
Anunț publicitar
Autoritate contractantă Serviciul Public “Direcția pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public și Deszăpezire”
Adresa poștală: Bulevardul Muncii nr .25, Localitatea: Reșița, Cod poștal: 320200, Romania,
Punct de contact, Tel. +40255220200, Email: intretinerepatrimoniu@primariaresita.ro, Fax: +40255226109
Detalii anunț: “ Lucrări de reparaţii generale şi de renovare la Școala Gimnazială nr. 8„
Tip anunț: Achiziție Directă
Tip contract: Lucrări
Denumirea achiziție:
“ Lucrări de reparaţii generale şi de renovare la Școala Gimnazială nr. 8„
CPV: 45453000-7 Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Descrierea contractului:
Contractul de lucrări va urmări următoarele elemente:
-
Lucrări de zugrăveli hol etaj II, gresie – depozit
-
Lucrări zugrăveli, montat podele laminare clasa
-
Reparații trepte intrare profesori
-
Revizii grupuri sanitare
-
Amenajare birou director
Valoarea estimată: 31055 lei.
Conditii contract: Grafic de execuție. Programul Calității. Termenul de Execuție. Garanția acordată pentru lucrările executate. Prestatorul este obligat să execute lucrarea in maxim o saptamana de la semanrea contractului.
Conditii de participare: Pot depune ofertaă agenții economici care au ca obiect de activitate cu domeniu de activitate, activitățile având COD CAEN 412, sau echivalent. Ofertantul va prezenta următoarea documentație:- declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 164 și 165 din Legea nr. 98/2016 – documente care să evidentieze experiența similară, cu o valoare echivalentă cu valoarea estimată a contractului.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 4.09.2017
Informatii suplimentare: Solicitantii pot depune oferta scrisa, pana la data de 4.09.2017, ora 15, la sediul Serviciului Public – Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local Serviciul de Iluminat Public si Deszapezire, RESITA, sau email intretinere.patrimoniu@primariaresita.ro. Solicitantii vor putea ridica documentele necesare intocmirii ofertei (caiet de sarcini) începând cu data de 29.08.2017, ora 12:00 de la sediul din Municipiul RESITA.