ELIBERAREA AUTORIZAŢIILOR PENTRU DISPECERAT TAXI

prim_resita 26.01.2018

Documente necesare:

 

- Solicitarea operatorului
- certificatul de înmatriculare emis de Registrul Comerţului (cod unic de înregistrare);
- declaraţia pe propria răspundere a persoanei desemnate să administreze, conform căreia dispeceratul deține baza tehnică necesară, staţia de emisie-recepţie, frecvenţa radio protejată, personalul autorizat şi spaţiile necesare, conform Anexei nr. 8.1;
- copie de pe certificatul de operator radiotelefonist al angajaţilor dispeceratului taxi eliberat de autoritatea în domeniul comunicaţiilor;
- contractele de muncă a operatorilor radiotelefonişti autorizaţi;
- licenţa de utilizare a frecvenţelor radioelectrice, eliberată de autoritatea în domeniu;
- Declaraţia pe propria răspundere privind conformitatea documentelor, semnată şi ştampilată de persoana juridică, conform Anexei nr. 8.2.

Primăria Municipiului Reșița asigură gratuit fotocopierea documentelor.
Pentru documentele emise de către alte instituții publice, organe de specialitate ale administrației publice centrale și locale precum și persoane juridice de drept privat, care potrivit legii au obținut statut de utilitate publică sau sunt autorizate să presteze un serviciu public, în regim de putere publică, pe care solicitantul nu le depune, acesta are posibilitatea de a-și da consimţământul expres ca Primăria Municipiului Reșița să obțină în numele său copii sau extrase ale acestora.
Pentru conducătorii auto nou angajați este necesară includerea acestuia în baza de date pentru eliberarea cazierului de conduită profesională.