LUCRĂRI DE REPARAŢII GENERALE ŞI DE RENOVARE LA ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 8

administrator 01.08.2017

Anunț publicitar

 

Autoritate contractantă Serviciul Public Direcția pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serviciul de Iluminat Public și Deszăpezire

Adresa poștală: Bulevardul Muncii nr .25, Localitatea: Reșița, Cod poștal: 320200, Romania,

Punct de contact, Tel. +40255220200, Email: intretinerepatrimoniu@primariaresita.ro, Fax: +40255226109

Detalii anunț:  Lucrări de reparaţii generale şi de renovare la Școala Gimnazială nr. 8

Tip anunț:  Achiziție Directă   

Tip contract: Lucrări

Denumirea achiziție:

 Lucrări de reparaţii generale şi de renovare la Școala Gimnazială nr. 8

CPV:  45453000-7 Lucrări de reparaţii generale şi de renovare

Descrierea contractului: 

Contractul de lucrări va urmări următoarele elemente:

  1. Lucrări de zugrăveli hol etaj II, gresie – depozit

  2. Lucrări zugrăveli, montat podele laminare clasa

  3. Reparații trepte intrare profesori

  4. Revizii grupuri sanitare

  5. Amenajare birou director

    Valoarea estimată: 31055 lei.

    Conditii contract: Grafic de execuție. Programul Calității. Termenul de Execuție. Garanția acordată pentru lucrările executate. Prestatorul este obligat să execute lucrarea in maxim o saptamana de la semanrea contractului.

    Conditii de participare: Pot depune ofertaă agenții economici care au ca obiect de activitate cu domeniu de activitate, activitățile având COD CAEN 412, sau echivalent. Ofertantul va prezenta următoarea documentație:- declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 164 și 165 din Legea nr. 98/2016 – documente care să evidentieze experiența similară, cu o valoare echivalentă cu valoarea estimată a contractului.

    Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut

    Termen limita primire oferte: 4.09.2017

    Informatii suplimentare: Solicitantii pot depune oferta scrisa, pana la data de 4.09.2017, ora 15, la sediul Serviciului Public – Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local Serviciul de Iluminat Public si Deszapezire, RESITA, sau email intretinere.patrimoniu@primariaresita.ro. Solicitantii vor putea ridica documentele necesare intocmirii ofertei (caiet de sarcini) începând cu data de 29.08.2017, ora 12:00 de la sediul din Municipiul RESITA.